ikona implantacija

Dantų implantacijos rizika

Implantacijos rizika

Dantų implantacija yra nedidelė chirurginė procedūra. Kaip ir bet kuri kita operacija, implantacija gali kelti pavojų paciento sveikatai. Komplikacijų tikimybė, nors ir labai maža, išlieka.
Odontologijos klinikoje Pro-implant didelis dėmesys skiriamas pacientų saugai. Dantų implantacijoje taikomi pažangūs diagnostikos ir gydymo metodai. Tačiau nepaisant visų atsargumo priemonių, tokios komplikacijos, kaip nervo ar kraujagyslių pažeidimas yra mažai tikėtinos, bet įmanomos.
Modernios odontologijos technologijos padeda užtikrinti sterilumą, todėl infekcijų tikimybė labai nedidelė.

Implantai yra gerai toleruojami žmogaus organizmo, todėl prigijusių implantų atmetimo reakcija yra mažai tikėtina. Retais atvejais kaulas gali nepakankamai tvirtai laikyti danties implantą. Tuomet implantą teks pašalinti ir pakeisti nauju. Tai gali būti atlikta vieno vizito metu.

Galimi pooperaciniai šalutiniai poveikiai:

• dantenų ir veido patinimas
  • skausmas implanto vietoje
  • nedidelis kraujavimas

Implanto gijimo periodu pacientams gali būti taikoma ozono terapija bei biostimuliacija lazeriu. Medicinis ozonas pagreitina žaizdos gijimą, neskausmingai gydo patinimus. Lazeris stimuliuoja minkštuosius ir kietuosius audinius, skatina gijimo procesus.

Pagrindinis veiksnys, kuris užtikrina ilgalaikę dantų implantacijos sėkmę yra prevencinė pooperacinė piežiūra. Gera burnos higiena namuose ir reguliariai atliekama profesionali burnos higiena padeda išvengti komplikacijų. Dantų implantų prigijimui neigiamos įtakos turi tokie žalingi įpročiai, kaip rūkymas, alkoholio vartojimas. Būtini reguliarūs vizitai pas odontologą, norint įsitikinti, kad implantai veikia gerai ir atlieka savo funkciją.

Svarbu! Tinkamai prižiūrimi dantų implantai tarnauja visą gyvenimą.